8 kwietnia, niedziela

Sesje satelitarne nie wymagają oddzielnej rejestracji i są otwarte także dla zwiedzających targi (w ramach kosztu biletu).
 
930-1130

SESJA SATELITARNA I - Weterynaria jako biznes – efektywne metody pozyskiwania nowych klientów z wykorzystaniem internetu


Skuteczna strona internetowa krok po kroku.

Jarosław Korkuś

Social media na usługach biznesu. Czyli jak wykorzystywać portale społecznościowe w teorii i w praktyce, aby przynosiły zyski a nie zabierały
czasu.

Monika Knoppek
1200-1400 Stres i zmęczenie współczuciem w pracy lekarza weterynarii.

Natalia Strokowska, Vetnolimits

Pięć wyzwań współczesnej weterynarii - obsługa wymagającego klienta.

Wojciech Perchuć, Natalia Strokowska, Vetnolimits
1200-1400

SESJA SATELITARA II - Klinika XP – ochrona danych osobowych i inne zmiany prawne w weterynarii 2018

1.    DANE OSOBOWE
  a.    Podstawowe informacje na temat nowej ustawy i jej konsekwencji
  b.    Specyfika wdrożenia RODO w zakładzie leczniczym
  c.    Polityka bezpieczeństwa a system informatyczny
2.    OCHRONA DANYCH W KLINICE XP
  a.    Moduł ochrony danych
  b.    Zmiana hasła, zasady ustalania haseł użytkowników i szyfrowanie bazy danych
  c.    Zgody na zabieg i inne dokumenty
  d.    Umowy powierzenia przetwarzania danych
  e.    Rejestr udostępniania danych
  f.    Rejestr dodania danych
  g.    Struktura danych osobowych w systemie informatycznym
  h.    Klauzula informacyjna
  i.    Prawo do bycia zapomnianym
  j.    Pseudonimizacja danych
  k.    Komunikacja z podmiotami zewnętrznymi
  l.    Umowy z podmiotami zewnętrznymi
  m.    Wacom i icPen – narzędzia wspomagające ochronę danych osobowych

3.    ZMIANY PRAWNE I TECHNOLOGICZNE 2018
  a.    CEiDG, aktywni płatnicy VAT
  b.    JPK-MAG
  c.    Konsekwencje rozporządzenia z 2012 r. dot. komputerowego prowadzenia książki leczenia zwierząt – wersje wizyt, historia zmian, zasady drukowania
  d.    Kilka słów o reklamowaniu zakładów leczniczych
  e.    Procedury i standardy – źródło bezpieczeństwa na przykładzie własnych formularzy badań

 
Andrzej Miechowicz, Klinika XP
1100-1300

SESJA SATELITARNA III 

Badanie i terapia osteopatyczna w dysfunkcjach stawu biodrowego psa

Sesja ma formę warsztatu.
Badanie i terapia osteopatyczna w dysfunkcji stawu biodrowego psa.

Marcin Szkolnicki, International School of Osteopathy for Animals
1315-1500 REHABILITACJA MAŁYCH ZWIERZĄT
Temat warsztatów: 

Terapia manualna i ćwiczenia z wykorzystaniem sprzętu rehabilitacyjnego 

Prowadzący: mgr Barbara Domżał, zoofizjoterapeutka, lecznica "Pod Koniem" w Łodzi.

Warsztaty dotyczyć będą zastosowania terapii manualnej w przygotowaniu psa do ćwiczeń przy pomocy urządzeń sensomotorycznych i ćwiczeń na bieżni.
Ćwiczenia z zastosowaniem pionizatora.
W jaki sposób stosować pionizator.
Ćwiczenia na bieżni z użyciem stabilizatora. Prawidłwe wykorzystanie pionizatora jako alternatywa dla bieżni wodnej. 

Sprzęt do przeprowadzenia warsztatu udostępnia firma Admirał.
 
 

Jarosław Korkuś

Absolwent Elektroniki Mikrosystemów i Fotoniki na Politechnice Wrocławskiej, od 2001 roku związany z branżą internetową. Partner w agencji kreatywnej John Weston Group, w której pomaga firmom i instytucjom zaistnieć w Internecie i osiągnąć w nim sukces. Jego specjalność to zwiększanie sprzedaży oraz wprowadzanie nowoczesnych narzędzi i rozwiązań. Analityczny umysł i ponad 10-letnie doświadczenie we współpracy z firmami i organizacjami pozarządowymi, pozwoliły mu na opanowanie do perfekcji trudnej sztuki optymalnego zarządzania budżetami. Prywatnie zafascynowany biegami długodystansowymi, które wypełniają jego wolny czas. Miłośnik baseballu.

 
 

lek. wet. Monika Knoppek

Absolwentka Wydziału Medycyny Weterynaryjnej na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, kierunku „Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym” na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studium szkoły trenerów biznesu „ Moderator „ we Wrocławiu.  Od 2004 związana z weterynaryjną branżą farmaceutyczną. Zdobywała doświadczenie w pracy na wielu stanowiskach zarówno w dziale handlowym jak i w dziale marketingu w 3 międzynarodowych firmach farmaceutycznych : Vetoquinol Biowet, Boehringer Ingelheim, Zoetis. W tym czasie również współpraca z wieloma agencjami reklamowymi i szkołami trenerów, m.in. z firmą KEREL przy projekcie związanym z merchandisingiem w weterynarii. Obecnie jako właściciel firmy Vet Optima, zajmuje się wspieraniem placówek weterynaryjnych w działaniach marketingowych mających na celu ich rozwój i szybkie osiągnięcie zamierzonych celów. Prywatnie jej pasją jest jeździectwo i bieganie, którym poświęca cały swój wolny czas. Jest właścicielką dwóch koni i psa.

 
 

Natalia Strokowska

Lekarka weterynarii i pasjonatka social media. Posiada międzynarodowe doświadczenie zdobyte na pięciu kontynentach. Pracowała i odbywała praktyki m.in. w Wielkiej Brytanii, USA, RPA, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Rosji, Indiach, Kenii i Gwatemali. Łączy karierę naukową (kończy aktualnie doktorat na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej SGGW), zawodową (regularnie lata do Wielkiej Brytanii, gdzie pracuje w różnych klinikach weterynaryjnych jako tzw. locum veterinarian) oraz biznesową (prowadzi firmę Vetnolimits świadczącą usługi edukacyjne dla branży weterynaryjnej). 
Autorka kursu Medical English for Veterinary Professionals, który cieszy się dużą popularnością wśród lekarzy i studentów. Jest nauczycielką i doświadczoną tłumaczką medyczną. Organizuje konferencje z zakresu medycyny zwierząt egzotycznych pod nazwą Furry Vets. Współautorka pierwszego na świecie dwudniowego szkolenia "Social Media w Weterynarii". Prowadzi najpopularniejsze w Polsce osobiste konto na Instagramie o tematyce weterynaryjnej @vetnolimits, które obserwuje ponad 25 tysięcy osób. 

 
 

Bogdan Andrzej Miechowicz 

Absolwent wydziału Informatyki i Zarządzania na Politechnice Wrocławskiej, specjalność Inżynieria oprogramowania. Od 1996 roku tworzy oprogramowanie "Klinika XP", wspomagające pracę lecznic weterynaryjnych, wdrożone dotąd w ponad 4200 placówkach.

 
 

Wojciech Perchuć

Socjolog i digital marketing manager z wieloletnim doświadczeniem w branży online. Od lat zajmuje się monitorowaniem ruchu i analizą zachowań w Internecie. Współpracuje z amerykańskimi start-upami, tworzy dla nich analizy, doradza jak być widocznym w sieci i dotrzeć do większej liczby klientów.
Jest współautorem szkolenia "Social Media w Weterynarii". W firmie Vetnolimits odpowiada za tworzenie kampanii marketingowych i identyfikacji wizerunkowej w sieci. Wspiera zespół w technicznych aspektach marketingu internetowego. Wykorzystuje popularne narzędzia digitalowe i szkoli klientów z ich obsługi. Tworzy responsywne serwisy internetowe, wdraża narzędzia analityczne pozwalające na zrozumienie grup docelowych. Tworzy audyty SEO. Wspiera lecznice weterynaryjne we wdrożeniu RODO.

 

Marcin Szkolnicki

Osteopata, Fizjoterapeuta. Ukończył studia magisterskie na Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu na kierunku fizjoterapia, absolwent 5-cio letniego podyplomowego cyklu kształcenia z zakresu Medycyny Osteopatycznej Akademii Osteopatii w Poznaniu. Współzałożyciel Akademii Osteopatii.  Obecnie szef zespołu Systema Centrum Zdrowia oraz prezes Fundacji Na Fali Zdrowia. Założyciel pierwszej w Polsce Szkoły Osteopatii Zwierzęcej ISOA. Uczestnik licznych szkoleń z dziedziny fizjoterapii, kongresów i MasterCourse’ów osteopatycznych.

Patronat Honorowy

   
 

Organizatorzy

                            

 
 

Partnerzy merytoryczni

javascript:void(0)                                
 
 
 

Patroni medialni 

                        
  
      javascript:void(0)